Η Euroleague ξεμπρόστιασε όσους έβγαλαν ψεύτικα στατιστικά με τα views και εξέδωσε έτσι ανακοίνωση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της EuroLeague Basketball:
“Σχετικά με τα στοιχεία των social media, τα οποία δημοσιεύθηκαν από μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η EuroLeague Basketball θέλει να διευκρινήσει πως:
Τα στοιχεία που αναφέρθηκαν σχετικά με τα views στα social media των ομάδων που συμμετέχουν στη διοργάνωση και αναφέρθηκαν από ελληνικά media, προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά.
Η EuroLeague Basketball ερευνά την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον.
Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν επακριβώς τις προβολές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων που συμμετέχουν στη EuroLeague, ούτε τα παγκόσμια στοιχεία της Λίγκας. Η αναφορά που κοινοποιήθηκε στους 18 συλλόγους που συμμετέχουν στη διοργάνωση, περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα σχετικά δεδομένα.
Τα ακριβή στοιχεία των προβολών των social media της Λίγκας και των ομάδων της, καλύπτουν την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου και βασίζονται αποκλειστικά στο Facebook, το Instagram, το X, σύμφωνα με το Blinkfire, έχουν ως εξής:
Turkish Airlines EuroLeague 376.7 εκατομμύρια
Παναθηναϊκός 90 εκατομμύρια
Παρτίζαν 84.1 εκατομμύρια
Ερυθρός Αστέρας 73.5 εκατομμύρια
Ζάλγκιρις Κάουνας 63.4 εκατομμύρια
Ρεάλ Μαδρίτης 59 εκατομμύρια
Ολυμπιακός 55.2 εκατομμύρια
Φενέρμπαχτσε 50.4 εκατομμύρια
Μπαρτσελόνα 48.1 εκατομμύρια
Παρί 44.8 εκατομμύρια
Μπασκόνια 22.5 εκατομμύρια
Μονακό 20.9 εκατομμύρια
Μπάγερν Μονάχου 20.5 εκατομμύρια
Μακάμπι Τελ Αβίβ 13.8 εκατομμύρια
Βιλερμπάν 10.8 εκατομμύρια
Βίρτους Μπολόνια 8.1 εκατομμύρια
Αναντολού Εφές 6.9 εκατομμύρια
Αρμάνι Μιλάνο 5.4 εκατομμύρια
Άλμπα Βερολίνου 3.1 εκατομμύρια.
Όλοι οι σύλλογοι που συμμετέχουν, έχουν λάβει τις ενημερωμένες και σωστές αναφορές“.