Ανακοίνωση της KAE
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε και επίσημα την συνεργασία του με το brand της BWIN το οποίο και θα εμφανίζεται στην φανέλα των ερυθρόλευκων για τα επόμενα 5 χρόνια. Η συγκεκριμένη συνεργασία θα αποτελέσει μεγάλο κέρδος για τους Πειραιώτες σε πολλούς τομείς και αυτό θα επιβεβαιωθεί φυσικά στην παρουσίαση που θα γίνει σε λίγες ημέρες.
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός :
H KAE ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει με μεγάλη χαρά την συνεργασία με την GVC Holdings για την προβολή του brand BWIN στην επίσημη εμφάνιση του Ολυμπιακού, για την 5ετία 2018-2023!
Η GVC αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως επιχειρηματικούς ομίλους στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών και του αθλητικού στοιχηματισμού. Με τη μοναδική τεχνολογική της πλατφόρμα, παρέχει υπηρεσίες τυχερών παιγνίων μέσω μερικών από τα πιο δημοφιλή brands της αγοράς που περιλαμβάνουν τις bwin, Sportingbet και Ladbrokes.
Δραστηριοποιείται αδειοδοτημένα σε περισσότερες από 20 χώρες. Είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου (LSE:GVC), συμμετέχοντας στον δείκτη FTSE 100. Τα ετήσια έσοδα του Ομίλου ξεπερνούν τα 3 δισεκατομμύρια Λίρες, ενώ στο δυναμικό του group δραστηριοποιούνται περίπου 28.000 εργαζόμενοι.
Η συνεργασία θα έχει διάρκεια 5 έτη, από τη σαιζόν 2018-19 ως τη σαιζόν 2022-2023 και η BWIN θα αποτελέσει το Μεγάλο Χορηγό της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Σύντομα θα πραγματοποιηθεί η επίσημη παρουσίαση της συνεργασίας, ενώ θα ανακοινωθούν και όλες οι σχετικές λεπτομέρειες καθώς και οι στόχοι αυτής της μοναδικής συμφωνίας.
Ο Chief Commercial Officer της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Νίκος Λεπενιώτης, δήλωσε πως «είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι για την εξαιρετική αυτή συνεργασία με τον Όμιλο της GVC και το brand BWIN. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στην αγορά των τυχερών παιχνιδιών, η οποία μεταξύ άλλων έχει συνεργαστεί με παγκόσμιους αθλητικούς ποδοσφαιρικούς κυρίως κολοσσούς όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μίλαν και η Μπάγερν ενώ για 1η φορά συνεργάζεται με Ελληνικό αθλητικό οργανισμό. Η επιλογή της BWIN να προβάλλει το λογότυπο της στη φανέλα του Ολυμπιακού για τα επόμενα 5 χρόνια, μας γεμίζει ευθύνες αλλά αποτελεί για εμάς και μια δικαίωση των προσπαθειών των τελευταίων ετών, για διεθνοποίηση του brand του Ολυμπιακού και επέκταση της εμπορικής δυναμικής τους οργανισμού μας εκτός των Ελληνικών συνόρων, εκεί όπου πλέον θα στρέψουμε όλη την προσοχή μας τα ερχόμενα χρόνια. Επιπλέον, είμαστε σίγουροι ότι μαζί με τη BWIN θα δημιουργήσουμε μοναδικές στιγμές χαράς για τους φιλάθλους μας και ελπίζουμε, μέσα από τις επιτυχίες της ομάδας μας, να στηρίξουμε τους στόχους της BWIN τόσο σε Ελληνικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο!»
Από τη μεριά του ο Chief Marketing Officer της GVC Holdings, Adam Lewis, τόνισε πως «είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτήν τη μακροχρόνια συνεργασία με ένα Κλαμπ του μεγέθους και της ιστορίας της ΚΑΕ Ολυμπιακός. Μοιραζόμαστε μαζί του τις αξίες του ευ αγωνίζεσθαι και το στόχο να πρωταγωνιστούμε ο καθένας στον τομέα του, στο υψηλότερο επίπεδο.Η bwin έχει μια περήφανη ιστορία χορηγικών συνεργασιών με πολλά από τα μεγαλύτερα ονόματα στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που είμαστε στη θέση να υποδεχθούμε την ΚΑΕ Ολυμπιακός στο χορηγικό μας portfolio, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, τις ποδοσφαιρικές ομάδες των Ατλέτικο Μαδρίτης, Ίντερ, Μπορούσια Ντόρτμουντ και Βαλένθια.Ευχαριστούμε την ΚΑΕ Ολυμπιακός και προσδοκούμε σε μια πολύ παραγωγική χορηγική συνεργασία που θα αποφέρει επιτυχίες μέσα και έξω από το γήπεδο».